نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3806
-
الف
+

سریال انیمیشنی «پهلوانان» رکورد زد

سریال انیمیشنی «پهلوانان» در بین سریال های برتر IMDB قرار گرفت.

به گزارش آی فیلم 2، سریال انیمیشنی «پهلوانان» به کارگردانی «سیاوش زرین آبادی» که از شکه آی فیلم2 به نشر رسیده است، در بین سریال های برتر سایت IMDB قرار گرفت.

سریال انیمیشنی «پهلوانان» با موج عظیمی از نمرات مثبت توسط کاربران ایرانی مواجه شده و رتبه آن در لیست برترین سریال‌های IMDB به مرور زمان بالا و بالاتر می‌رود. اکنون این انیمیشن در رتبه 32 این لیست قرار گرفته و سریال های مطرحی را مانند «حمله به تایتان» و «دفترچه یادداشت مرگ» پشت سر گذاشته است.

افزایش رتبه انیمیشن باعث شده تا مورد توجه کاربران انگلیسی زبان نیز قرار بگیرد و احتمالا در آینده شاهد دوبله انگلیسی آن باشیم.

این انیمیشن داستان  زندگی پهلوان «پوریای ولی» را روایت می کند که با تیزهوشی و همکاری شاگردانش پهلوان یاور، پهلوان صفی و پهلوان مفرد، در مقابل مکر و حیله «اسکندرخان» داروغه طماع، حریص و جاه‌طلب شهر، ایستادگی و مبارزه می‌کند. همچنین گفته‌های پوریای ولی در این انیمیشن آمیخته با نکات اخلاقی و فرهنگی است. داستان این مجموعه در شهر خوارزم، از شهرهای خراسان قدیم، در قرن هشتم هجری قمری می‌گذرد.

سریال انیمیشنی «پهلوانان» در بیشتر جشنواره‌های داخلی و خارجی حضور داشته و در سومین جشنواره بین‌المللی تلویزیونی جام جم ایران، جایزه برترین کارگردان سریال را از آن خود کرد.

گفتنی است سری جدید این مجموعه در نوروز ۱۴۰۱ از رسانه ملی ایران نشر می شود.

بیشتر بخوانید:

«پهلوانان» به آی فیلم۲ می آیند

انیمیشن «پهلوانان» جلوه گاه ارزش های اخلاقی در دل تاریخ

سری جدید انیمیشن «پهلوانان» در نوروز ۱۴۰۱

ع ا

نظر شما
ارسال نظر